Tuesday 1 November 2016

Tentang Saya (About Me)



Assalamualaikum,

Saya Ihsan, sales engineer untuk pemasangan solar panels di Malaysia. Sekiranya anda berminat untuk memasang panel solar di atas bumbung rumah, bangunan pejabat,kilang atau gudang, anda boleh hubungi saya. Saya menyediakan khidmat perundingan untuk memasang panel solar.Skop kerja dalam khidmat perundingan adalah seperti berikut :

  1. Khidmat memulakan projek pemasangan solar
  2. Kajian kesesuaian bangunan untuk pemasangan solar
  3. Reka bentuk kejuruteraan secara terperinci
  4. Perancangan projek 
  5. Pengurusan perolehan
  6. Pengurusan projek
  7. Menguji dan mentauliah
  8. Penyerahan projek
  9. Operasi dan penyelenggaraan panel solar
Peace be upon you,

I'm Ihsan, sales engineer for solar panels installation in Malaysia. If you would like to install solar panels on your home,office building, factory or warehouse, you can contact me. I can provide you consultation service to install solar panels. The scope of work in the consultation service are as follows;
  1. Project Initiation
  2. Feasibility study
  3. Detailed Engineering design
  4. Project planning
  5. Procurement management
  6. Project management
  7. Testing and commissioning
  8. Handover
  9. Operations & Maintenance
Email : ihsan@pathgreen.com.my
H/P No: 014 9099471

15 comments:

  1. The Solar Power is considered as the new energy for us and it is green power for the environment. We should encourage more people using it in the life.

    ReplyDelete
  2. I interested for using solar around melaka area

    ReplyDelete
  3. Salam, saya berminat untuk pasang di rumah. Berapa kosnya?

    ReplyDelete
  4. Saya berminat untuk pasang di rumah. Berapa kos ?

    ReplyDelete
  5. Saya juga amat berminat ...0128455763

    ReplyDelete
  6. Boleh hubungi saya zawawi sapie
    Area kuala krai,kelantan
    0148491566

    ReplyDelete
  7. Boleh hubungi sy Harmizi Di Tanjung chat Kota Bharu, 019-3470650....

    ReplyDelete
  8. Whatsapp saya anggaran kos kalau nk pasang dirumah

    ReplyDelete
  9. Whatsapp saya 0198524166... nk pasang d rumah...

    ReplyDelete
  10. Saya juga berminat dengan solar. Nak tahu berapa kosnya. 0126230103

    ReplyDelete
  11. Sy juga berminat utk pasang solar atas bumbung rumah saya. Keluasan bumbung 38' X 22'. Watsap sy Sani 0124378589

    ReplyDelete
  12. Boleh ke encik hubungi saya..saya memang mencari agensi yang membuat servis pemasangan solar..0113868187

    ReplyDelete
  13. Di mana lokasi abang ni.... Saya ada projek pemasangan solar di sekolah² luar bandar Sarawak

    ReplyDelete