Tuesday 15 November 2016

Fight back rising cost of electricity with Solar Panels/ Jom Kurangkan Bil Elektrik Menggunakan Panel Solar

I can help you install solar panels at your factory, warehouse, hospital, or even house in Malaysia.
Just email me ihsan@pathgreen.com.my or call me 014 9099471. I will go to your sites and discuss the possibility of lowering your electricity bills the proven way. You can also visit our office at Phileo Damansara. I am a sales engineer for Pathgreen Energy.


Saya boleh bantu anda untuk pasal panel solar di kilang, gudang, hospital malah rumah anda di Malaysia. Cuma berikan email kepada saya ihsan@pathgreen.com.my atau telefon saya 014 9099471. Saya akan datang ke tempat anda dan berbincang mengenai peluang anda untuk mengurangkan bil elektrik dengan cara yang telah terbukti. Atau anda boleh juga datang ke pejabat kami di Phileo Damansara. Saya adalah sales engineer untuk Pathgreen Energy. InsyaAllah.

1 comment: